خانه / پاورپوینت کامل و جامع با عنوان چگونگی مذاكره با فروشندگان در مديريت خريد در ۴۲ اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان چگونگی مذاكره با فروشندگان در مديريت خريد در ۴۲ اسلاید

مجموعه هوفایل ، مرجع تحقیقات و مقالات انلاین ، مقالات رشته های مختلف و برای دانشجویان و دانش اموزان و تمامی مقاطع تحصیلی جهت سفارش مقاله اختصاصی اینجا کلیک کنین

سفارش تحقیق و مقاله و پاور پوینت اختصاصی شما اینجا کلیک کنین

مذاکره,فروشنده,مدیریت,خرید

مقاله این قسمت ؛ پاورپوینت کامل و جامع با عنوان چگونگی مذاكره با فروشندگان در مديريت خريد در ۴۲ اسلاید
توضیحات :

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان چگونگی مذاكره با فروشندگان در مديريت خريد در ۴۲ اسلاید


                مذاکره(به انگلیسی: Negotiation ) گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجهٔ آن گفتگو، ایجاد توافق در خصوص دوره‌های اقدام، چانه زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجه‌ای رضایتبخش برای منفعت تمامی افراد یا گروه‌های درگیر در فرایند مذاکره، انجام می‌شود. در کتاب اصول و فنون مذاکره و زبان بدن در تجارت نوین مذاکره را هنر چانه زنی و رد و بدل کردن امتیاز عنوان نموده و به عنوان یک تعریف کاملتر مذاکره را چند وجهی می‌داند بین افراد یا گروه‌ها برای رسیدن به محیط تفاهم و درک مشترک به منظور رفع نقاط اختلاف و یا رسیدن به منفعت با نقاط اشتراک به وسیلهٔ تبادل امتیازات مذاکره فرایندی است که در آن هر طرف درگیر در مذاکرات می‌کوشد تا منفعتی برای خودش در پایان مذاکرات بدست آورد. مذاکره با هدف دستیابی به مصالحه انجام می‌شود. مذاکره در تجارت، سازمان‌های غیرانتفاعی، ادارات دولتی، رویه‌های قضائی و میان ملت …

علوم انسانی
مذاکره,فروشنده,مدیریت,خرید
http://scienceshop.sellfile.ir/prod-2099681-پاورپوینت+کامل+و+جامع+با+عنوان+چگونگی+مذاكره+با+فروشندگان+در+مديريت+خريد+در+۴۲+اسلاید.html?r=30312 : ادرس
در صورتی تحقیق و مقاله خود را پیدا ننمودید میتوانید از طریق لینک زیر به صورت احتصاصی ان مقاله و تحقیق را سفارش دهید تا توسط کادر حرفه ای ما برای شما تهیه شود
.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *