خانه / پاورپوینت کامل و جامع با عنوان مفاهیم مدیریت بازار در ۴۸ اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان مفاهیم مدیریت بازار در ۴۸ اسلاید

مجموعه هوفایل ، مرجع تحقیقات و مقالات انلاین ، مقالات رشته های مختلف و برای دانشجویان و دانش اموزان و تمامی مقاطع تحصیلی جهت سفارش مقاله اختصاصی اینجا کلیک کنین

سفارش تحقیق و مقاله و پاور پوینت اختصاصی شما اینجا کلیک کنین

مدیریت,بازار,یابی

مقاله این قسمت ؛ پاورپوینت کامل و جامع با عنوان مفاهیم مدیریت بازار در ۴۸ اسلاید
توضیحات :

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان مفاهیم مدیریت بازار در ۴۸ اسلاید


                می توان از دو دیدگاه اجتماعی و مدیریت به تعریف بازاریابی نگاه کرد. از دیدگاه اجتماعی تعریف واژه بیانگر نقشی است که در جامعه ایفا می‌کند؛ برای مثال یک صاحبنظر در بازاریابی گفته است ، نقش بازاریابی عبارت است از ارائه استاندارد بالاتر از زندگی . از دیدگاه اجتماعی ، این تعریف خواست ما را تأمین می‌کند. مدیریت بازاریابی (به انگلیسی: Management Marketing ) تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان. بر اساس تعریف فیلیپ کاتلر، مدیریت بازاریابی عبار …

علوم انسانی
مدیریت,بازار,یابی
http://scienceshop.sellfile.ir/prod-2100420-پاورپوینت+کامل+و+جامع+با+عنوان+مفاهیم+مدیریت+بازار+در+۴۸+اسلاید.html?r=30312 : ادرس
در صورتی تحقیق و مقاله خود را پیدا ننمودید میتوانید از طریق لینک زیر به صورت احتصاصی ان مقاله و تحقیق را سفارش دهید تا توسط کادر حرفه ای ما برای شما تهیه شود
.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *